Benvenuti à i nostri siti web!

Caratteristiche di a macchina di taglio a lettu piatta

★ cuncepimentu perfettu, assemblea fina, bona stabilità, sicurezza forte è pocu rumore.

★ denti carta high forza, avanzata denti aperta miccanisimu carta pò adattà à vari tipi di cartone ondulata.U posizionamentu frontale è posteriore è u mecanismu di posizionamentu laterale assicuranu a precisione di taglio di carta.

★ u verme è u meccanismo di biela è di biela appositamente cuncepitu sò cunnessi in forma di bush di cuscinetti per riduce a liberazione di u muvimentu, evità l'impattu di verme è ingranaggi, operanu in modu stabile, a pressione di taglio hè grande, è avè a pressione di u puntu altu. mantene a funzione.L'ingranaggio di verme hè fattu di bronzu d'aluminiu cù una resistenza eccellente à l'usura è una longa vita di serviziu.

★ mantene l'alimentazione di carta è u mecanismu di ricivutu di carta secundariu in esecuzione, accurtà u tempu ausiliariu è migliurà l'efficienza di u travagliu.

★ Meccanisimu avanzatu di indexazione di camma tridimensionale, dispusitivu di regulazione di pressione, piastra di serratura pneumatica, campionamentu pneumaticu è dispusitivu di prutezzione di sovraccarichi sò aduttati.Adopta una catena d'alta precisione impurtata è embrague pneumatica impurtata.

★ mode d'alimentazione di punta hè aduttatu per l'alimentazione di carta, è u mecanismu di pusizzioni secundariu hè applicatu per riduce i requisiti di carta.E mani di i travagliadori sò luntanu da e parti fustellate di a macchina per assicurà a sicurità di i travagliadori.

★ u mecanismu di serratura di piastra pneumatica pò fà u cambiamentu di piastra, piastra pad più flexible è cunvene, è u quadru di piastra fissatu più fermu, precisu è risparmiu di tempu.

★ controller programmable è interfaccia umanu-macchina, visualizazione digitale di a vitezza di travagliu di a macchina, u tempu tutale di esecuzione di u numeru di fogli di trasfurmazioni, è a visualizazione di difetti di a macchina facenu l'operazione di risoluzione di prublemi assai còmuda.Realizà u cuntrollu automaticu è u monitoraghju in tempu reale di ogni parte di l'alimentazione di carta, fustellatura è ricezione di carta, cooperate cù i dispositi di sicurezza di ogni parte, rende l'operazione sicura è affidabile, aghjustamentu di a macchina è risolve i prublemi convenienti è veloci.

★ mecanismu di clearance d'alta precisione, fustellatura d'alta precisione, funziunamentu stabile.

★ u dispusitivu di carta autumàticu ricivutu è leveling carta rende u carta riceve còmuda è pulita.

★ u funziunamentu di sospensjoni di piastra azzaru die-taglio pò fà u piattu azzaru push in è tirà fora facirmenti.

★ cuntrollu di allineamentu fotoelettricu di doppia foglia, foglia skew è foglia viota per assicurà a precisione è a stabilità di carta è riduce i rifiuti.

★ u disignu modulare di u cuntrollu elettricu adopta cumpunenti elettrici impurtati per assicurà un cuntrollu precisu è una bona affidabilità.

★ sistema di fornimentu d'oliu di rinfrescante circulante assicura chì e parti in muvimentu di a macchina sò ben lubrificate è durable.

★ l'embrague pneumatica impurtata, cumminata cù una separazione stabile è affidabile, hà un picculu angolo di frenu è pò trasmette un grande torque.

★ pressione di taglio die pò esse aghjustatu indipindentamente prima è dopu, a rotazione manuale hè còmuda è risparmiu di travagliu.

★ timing è u sistemu quantitative supply oliu assicura chì altre parti muvimenti di a macchina sò cumplettamente lubricated è hannu una longa vita serviziu.

★ (opzionale) meccanismo di linkage à trè frames cù funzione di rimozione di rifiuti, cuncepimentu umanizatu, installazione rapida è còmuda è regulazione di i piatti di scarti.

★ (facoltativu) u dispusitivu automaticu di rimuzzioni di i rifiuti pò facilmente caccià u bordu di carta di scarti di u pruduttu (eccettu u bordu di scarti).


Tempu di Postu: 11-Nov-2021