Benvenuti à i nostri siti web!

Scatola di cartone pesante

Chì ghjè una scatula di cartone pesante?Per esse simplicemente, assai prudutti sò fatti di legnu cum'è l'embiu di l'esternu di u pruduttu per via di u so pesu pesu è ingrossu.Avà, per via di diversi fatturi, cum'è a prutezzione di l'ambiente, u costu, a manipulazione è u trasportu, l'imballaggi di cartone pesanti sò gradualmente rimpiazzati.Imballaggio tradiziunale di scatula di legnu

Huawei hè una cumpagnia chì tutti sanu.Hè troppu forte, l'orgogliu di i Cinesi, è l'armarii chì esportanu à l'esteru sò avà cartoni pesanti.Ci sò ancu LeTV, aria condizionata, congelatore è più.

Allora chì sò i vantaghji di i cartoni pesanti nantu à i casse di legnu tradiziunali?

1. Riduzzione di materiali di balle: In media, u costu pò esse ridutta di più di 15% in paragunà à a scatula chjusa.A carta impermeabile è a film plastica impermeabile in a scatula di legnu sigillata pò esse omessa.

2. Assemblage simplice: Cum'è u cartone ordinariu, pò esse plegatu in scatuli.

3. Sicurezza di l'operatore: Quandu u cartone ondulatu di sette strati 3A hè fattu in una scatula, ùn hè micca necessariu d'utilizà un martellu o una sega utilizata per fà una scatula di legnu, è a sicurità di u travagliu hè alta, è senza accidenti di ferite per via di legnu. spine hè causata.

4. Accorte u tempu di travagliu: a scatula di lignu deve esse cumpletata da un chioda, è u cartone ondulatu di sette strati 3A hè plegatu è poi fissatu da a cinta.U tempu di operazione di imballaggio hè assai accurtatu, è u pesu hè 1/3 ~ 1/ di a scatula di legnu.4, manodopera ligera.

5. Peso ligeru: 3A cartone ondulatu di sette strati pesa 1/3 ~ 1/4 di a scatula di legnu.

6. Salvà i costi di trasportu: Quandu facenu scatuli di lignu, u voluminu esternu serà ingrandatu perchè e strisce di lignu horizontale sò prima inchiodate quandu i piatti sò inchiodati inseme.U cartone ondulatu di sette strati 3A hè più chjucu cà a scatula di lignu perchè hè una unione di a superficia integrata è a superficia, è ùn hè micca bisognu di una striscia di lignu o simili.Risparmia i costi di trasportu per migliurà l'efficienza di trasportu di camioni è cuntenituri.

7. Adupratu per u trasportu aereu: A maiò parte di u trasportu aereu hè calculatu da u pesu, cusì quandu si usa u pesu ligeru 3A cartulina ondulata di sette strati (circa 1/3 ~ 1/4 di scatula di legnu), pò salvà assai trasportu.

8. Stacking high forza: 3A sette strati di cartone ondulatu hè un tipu di cartone, ma hà 10 volte di forza di compressione di cartone ordinariu, perchè pò esse impilatu più altu.Per esempiu, a forza di compressione di una scatula corrugata pisanti cù una lunghezza di 1 m, una larghezza di 1 m, una altezza di 1 m è una altezza di circa 3 A hè di circa 3 o 4 tunnellati.

9. Pò esse fattu in un pacchettu sigillatu: 3A scatula di cartone ondulatu di sette strati, completamente sigillata cù cinta impermeabile, per quessa pò esse fatta in un tipu sigillatu.

10. In cunfurmità cù e specificazioni di u mondu: 3A sette-layer corrugated board risponde à e specificazioni di u guvernu di i principali paesi in u mondu, 100% di qualità garantita.

11. Bona resistenza à l'umidità (pioggia) (neve): A forza di u cartone ondulatu di sette strati 3A diminuirà dopu a pioggia, ma hà e caratteristiche di forza post-asciugatura.

12. Ùn ci hè bisognu di fumigazione: Per prutege l'ambienti naturali di u paese, più è più paesi sò obligati à fà fumigazione, disinfezione, trattamentu termale, siccamentu furzatu è altre prevenzione epidemica di scatuli di legnu per imballaggi di l'esportazione, è ci vole. assai spese anti-epidemie quandu esportanu scatuli di lignu.Tuttu chistu pò esse omessi.

13. A superficia pò esse stampata: pò esse stampata nantu à a stessa superficia cum'è u cartone ordinariu, o pò esse stampata in 3 culori.

14. Pò esse fattu in grandezza extra grande: 3A cartone ondulatu di sette strati cù una larghezza massima di 2500mm è una lunghezza di 5500mm pò esse attaccati.

15. Trasportu dopu à plegamentu: A causa di u trasportu statale di plegamentu, pò salvà u trasportu è i materiali di almacenamento per i materiali di imballaggio.

16. Facile à dispunì: Siccomu u cartone ondulatu di sette strati 3A hè fattu di materie prime 100% fibra longa, pò esse riciclata è reutilizata cum'è materie prime di carta d'alta qualità dopu l'usu.

È u puntu più impurtante: altu valore aghjuntu, bonu prufittu, questu hè u favuritu di u pruprietariu di u cartone.Aghju un amicu chì hà vindutu più di 10 000 RMB in sei cartoni.

Sè vo avete sempre un locu voi ùn capisce dopu à leghje, vi ponu aghjunghje à mè WeChat 15303271168, avemu da discutiri lu in ogni mumentu.Sè vo ùn d'accordu cù i punti di vista in l 'articulu è hannu differente opinioni, vi ponu dinù aghjunghje à u WeChat è mette avanti u vostru puntu di vista.S'ellu hè utile per voi, per piacè trasmette.Grazie!


Tempu di Postu: 11-Nov-2021